Το instagram κέρδισε την πρώτη θέση ως το χειρότερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης για την ψυχική υγεία των νέων σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα στην οποία συμμετείχαν σχεδόν 1500 άτομα ηλικίας 14-24 από το Ηνωμένο Βασίλειο.


‘Ώρα για selfie’, ‘Περίμενε μη φας ακόμα να βγάλω φωτογραφία για το Insta’, ‘Τι να γράψω κάτω από τη φωτογραφία;’, ‘Ποιοι είδαν τα story μου;’, ‘Πόσα like πήρα;’Σαςθυμίζουν κάτι οι παραπάνω ερωτήσεις; Ποιος δεν έχει λογαριασμό στο instagram στις μέρες μας; Ακόμη και όσοι αντιστέκονται στον πειρασμό του instagram και δεν έχουν ανοίξει -ακόμα- λογαριασμό λαμβάνουν βλέμματα απορίας όταν στη συνηθισμένη πλέον φράση ‘Πώς σε λένε στο instagram;’ απαντήσουν ‘Δεν έχω instagram.

InstaFake

Πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ή αλλιώς social media) έχουν αποκτήσει τόση δύναμη και επιρροή στον ψυχισμό και στην καθημερινότητά μας; Θες η επιθυμία που νιώθουμε για επικοινωνία και σύνδεση αλλά αισθανόμαστε άβολα να την επιδιώξουμε πρόσωπο με πρόσωπο; Θες η λαχτάρα μας να πιστέψουμε ότι υπάρχει η τέλεια ζωή γεμάτη ταξίδια, ιδανικές σχέσεις και φιλίες, νόστιμα φαγητά, ακριβά ρούχα (η λίστα δεν τελειώνει ποτέ); Θες η βαθύτερη επιδίωξη μας για αποδοχή, αίσθημα ανήκειν και επιβεβαίωση; Όποιοι και να είναι οι λόγοι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και συγκεκριμένα το instagram, κατέχουν πλέον πρωταγωνιστικό ρόλο στις συνήθειές μας.

Ενώ λοιπόν ‘διασκεδάζουμε’ μέσα από τις φωτογραφίες που παρακολουθούμε στο instagram και απολαμβάνουμε την πολυπόθητη αποδοχή των άλλων μέσω των like που κερδίζουμε, αναλόγως φυσικά πόσο ινσταγκραμική είναι η φωτογραφία που θα ανεβάσουμε, μας διαφεύγει πόση αρνητική επιρροή δεχόμαστε σε ψυχολογικό επίπεδο μέσα από την ενασχόλησή μας με το instagram.

H Intracom Telecom ανακοίνωσε σήμερα την υπογραφή συμβολαίου με την Open Fiber, έναν από τους μεγαλύτερους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους δικτύων οπτικών ινών της Ιταλίας, για την προμήθεια λύσεων σταθερής ασύρματης πρόσβασης (Fixed Wireless Access) για το έργο Αγροτική Υπερύψηλή Ευρυζωνικότητα των «ψηφιακά υπο-εξυπηρετημένων» περιοχών της χώρας.

internet fiber intracomΌπως αναφέρει η ανακοίνωση, το φιλόδοξο σχέδιο της Open Fiber προβλέπει την παροχή υπηρεσιών υπερυψηλών ευρυζωνικών ταχυτήτων σε περίπου 20 εκατομμύρια νοικοκυριά και στις 20 ιταλικές περιφέρειες. Η τεχνολογία FWA, με την οποία η Intracom Telecom κέρδισε τον διαγωνισμό, θα χρησιμοποιηθεί διεξοδικά σε απομακρυσμένες και αγροτικές περιοχές ή σε περιοχές με διασκορπισμένα σπίτια. Αυτή η ευρυζωνική υποδομή υψηλής ποιότητας είναι ζωτικής σημασίας για την οικονομία και την κοινωνία της Ιταλίας. Επιπλέον, οι πολίτες θα επωφεληθούν από την απρόσκοπτη πρόσβαση σε δίκτυα με άριστες επιδόσεις, τα οποία θα είναι εξοπλισμένα με την καλύτερη τεχνολογία, τη λύση WiBAS™ της Intracom Telecom.

Η τεχνολογία σταθερής ασύρματης πρόσβασης είναι η μόνη που επιτρέπει την ταχεία ανάπτυξη σε περιοχές με ελάχιστη τηλεπικοινωνιακή υποδομή και, παράλληλα, η πλατφόρμα WiBAS™ 26 / 28 GHz της Intracom Telecom είναι η μόνη που μπορεί να προσφέρει δυνατότητες διασύνδεσης εγγυημένης ποιότητας με ταχύτητες που αγγίζουν το 1 Gbps. Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για να παρέχει υπηρεσίες συγκρίσιμες με αυτές της οπτικής ίνας, ενώ η ανάπτυξη των δικτύων απαιτεί ελάχιστο χρόνο.

Η πλατφόρμα σταθερής ασύρματης πρόσβασης της Intracom Telecom διαθέτει προηγμένους αλγόριθμους για να μοιράζεται δυναμικά τους διαθέσιμους πόρους, αυξάνοντας τον αριθμό των συνδρομητών που εξυπηρετούνται ταυτόχρονα, καθώς και των αυτοματισμών για την επιτάχυνση της εγκατάστασης των τερματικών και της λειτουργίας των δικτύων. Με πολύ υψηλή αξιοπιστία και ελαφρύ σχεδιασμό, η πλατφόρμα WiBAS™ μπορεί εύκολα να αναπτυχθεί και να συντηρηθεί σε δυσπρόσιτες περιοχές.

Ο κ. Mohamed Ahmed, Διευθύνων Σύμβουλος της Intracom Telecom, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που υποστηρίζουμε το φιλόδοξο σχέδιο της Open Fiber να προσφέρει στους Ιταλούς πολίτες ευρυζωνικές συνδέσεις υψηλής ταχύτητας, καθώς το 25% του πληθυσμού εξακολουθεί να κατοικεί σε αγροτικές περιοχές. Στόχος μας είναι να δώσουμε τη δυνατότητα στους παρόχους να συμβάλλουν περαιτέρω στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της Ιταλίας, την τρίτη μεγαλύτερη οικονομία της Ε.Ε., και με τη χρήση τεχνολογίας αιχμής να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής των πολιτών.

Η τεχνολογία μας προσφέρει υπηρεσίες, όπως αυτή των οπτικών ινών και έχει καταστεί σημείο αναφοράς στον τομέα ευρυζωνικότητας πολύ υψηλών ταχυτήτων. Είμαι βέβαιος ότι η συνεργασία μας με την Open Fiber θα είναι εξαιρετική και θα συμβάλουμε όσο το δυνατόν περισσότερο στην υλοποίηση του οράματος και των επιχειρηματικών στόχων της».

Η Intracom Telecom προμηθεύει και υποστηρίζει δίκτυα στην Ιταλία από το 2014, ενώ εξειδικεύεται στον τομέα της διασύνδεσης Υπερύψηλής Ευρυζωνικότητας σε απομακρυσμένους συνδρομητές. Αυτό το νέο έργο αποτελεί την εξέλιξη των δυνατοτήτων της εταιρείας για την παροχή τέτοιων λύσεων σε μεγάλη κλίμακα. Το WiBAS™ λειτουργεί σε πολλές χώρες του κόσμου, ενώ στην Ιταλία εξυπηρετε

πηγή:liberal.gr

Από τη μία πλευρά έχουμε την Ευρωπαϊκή Ένωση να πιέζει τις εταιρείες για την προσθήκη end-to-end κρυπτογράφησης στις υπηρεσίες τους, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται όσο το δυνατόν περισσότερο η ασφάλεια και η ιδιωτικότητα των συνομιλιών, ενώ από την άλλη υπάρχει η κυβέρνηση Trump στις ΗΠΑ που πλέον σκέφτεται να την απαγορεύσει!end to end encrypt

Σύμφωνα με το Politico, την περασμένη Τετάρτη το Εθνικό Συμβούλιο Ασφαλείας των ΗΠΑ συζήτησε και αυτό το ενδεχόμενο, για την προώθηση ενός νομοσχεδίου που θα απαγορεύει στις εταιρείες τεχνολογίας να χρησιμοποιούν οποιαδήποτε τεχνολογία κρυπτογράφησης που δεν θα μπορεί να "παραβιαστεί" από τις αρχές επιβολής του νόμου.

Τα υψηλόβαθμα στελέχη ήρθαν σε αντιπαράθεση για το αν θα πρέπει να ζητήσουν τη στήριξη του Κογκρέσου για να θέσει εκτός νόμου τις τεχνολογίες end-to-end κρυπτογράφησης ή αν απλά θα εκφράσουν τις ανησυχίες τους με κάποιου είδους δήλωση-επίσημη θέση του Συμβουλίου. Για την ώρα δεν έχουν καταφέρει να συμφωνήσουν μεταξύ τους τα μέλη του Συμβουλίου, διότι υπάρχουν έντονες αντιδράσεις ακόμη και από στελέχη της κυβέρνησης.

Το Υπουργείο Δικαιοσύνης και το FBI ισχυρίζονται ότι η σύλληψη εγκληματιών και τρομοκρατών είναι υψίστης προτεραιότητας, ακόμη και αν η απουσία κρυπτογράφησης αυξήσει τους κινδύνους για hackάρισμα. Στον αντίποδα, το Υπουργείο Εμπορίου και το Υπουργείο Εσωτερικών διαφωνούν τονίζοντας τις επιπτώσεις στην ασφάλεια και την οικονομία, αλλά και την πολύ κακή εικόνα που θα προκύψει σε διπλωματικό επίπεδο αν επιμείνουν στο άνοιγμα "Κερκόπορτας" στις συνομιλίες.

Υπενθυμίζουμε ότι στις αρχές του μήνα που διανύουμε, είχε έρθει στη δημοσιότητα η πρόθεση του Ηνωμένου Βασιλείου να πιέσει τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπό να επιτρέπουν στις υπηρεσίες επιβολής του Νόμου να "βλέπουν" τις συνομιλίες στις πλατφόρμες messaging.

Είναι νωρίς για να βγάλουμε βιαστικά συμπεράσματα, αλλά δεν παύει να παίρνουμε μια (ανησηχυτική) εικόνα για τις προθέσεις των Μεγάλων Δυνάμεων.

πηγη:techger

ιστοσελίδες Λάρισα, κατασκευή ιστοσελίδων στη Λάρισα, hosting λαρισα, diafimisi facebook internet λάρισα istoselides

dimotikes ekloges upopsifioi proothisiΕίστε υποψήφιος Δημοτικός, Περιφεριακός σύμβολους η στις Βουλευτικές εκλογές και θέλετε να διαφημιστείτε μέσω διαδικτύου;

Αναλαμβάνουμε την πλήρη προβολή σας στο internet, στα κοινωνικά δίκτυα και σε έντυπο υλικό!

 

 

  • Επαγγελματική ιστοσελίδα υποψηφίου με μόνο: 250€ + ΦΠΑ
  • Διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα Facebook/Instagram με μόνο: 100€ + ΦΠΑ/μήνα
  • Δημιουργία Επαγγελματικώ Καρτών και Φυλλαδίων
  • Δημιουργία διαφόρων μακετών και banners

 

 

Επικοινωνήστε τώρα μαζί μας για να δούμε δωρεάν τις ανάγκες σας.


Από το 1952, η Black Friday(Μαύρη Παρασκευή) σηματοδοτεί την έναρξη της περιόδου των Χριστουγέννων στις Ηνωμένες Πολιτείες, Η αστυνομία στην πόλη της Φιλαδέλφειας χρησιμοποίησε τον όρο για να περιγράψει το χάος που ακολούθησε την ημέρα μετά την ημέρα των ευχαριστιών, όταν ορδές πολιτών και τουριστών πλημμύρισαν την πόλη πριν από έναν ετήσιο μεγάλο ποδοσφαιρικό αγώνα πριν την ημέρα των Ευχαριστιών, συνεπώς τα καταστήματα και όλες οι επιχειρήσεις επωφελούνταν  προωθώντας τις μεγάλες τους προσφορές. Η πρώτη καταγεγραμμένη χρήση του όρου δεν εφαρμόστηκε στις αγορές διακοπών αλλά στη χρηματοπιστωτική κρίση: συγκεκριμένα, η «συντριβή» της χρυσής αγοράς των ΗΠΑ στις 24 Σεπτεμβρίου 1869. istoselides larisa black
Στην Ελλάδα όπως και στις περισσότερες χώρες μία εβδομάδα πριν την «Μαύρη Παρασκευή»  φτάνουν 10άδες emails/SMS, ενοχλητικά pop ups παράθυρα από διαφημιστικά του διαδικτύου, τηλεοπτικά μηνύματα κατακλύζουν τους καταναλωτές και η αγορά κινείται σε ρυθμούς μεγάλων εκπτώσεων.
Η έρευνα που δημοσιεύτηκε στο black-friday.global αναφέρει, πως 2 στους 5 καταναλωτές στην Ελλάδα  δηλώνουν συμμετοχή στις εκπτώσεις του Black Friday. Ανάμεσα σε αυτούς, η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών θα επωφεληθεί από τις προσφορές τόσο στα καταστήματα όσο και στο διαδίκτυο (64,5%), το 20,7% θα αναζητήσει ευκαιρίες μόνο σε φυσικά καταστήματα, ενώ μόλις το 14,8% θα επιλέξει μόνο ηλεκτρονικά καταστήματα για τις αγορές τους. Οι πωλήσεις την ημέρα του «Black Friday» αυξάνονται κατά 2600% σε σχέση με μία απλή Παρασκευή ενώ ο παγκόσμιος μέσος όρος είναι 624%. Επίσης τα προϊόντα που ενδιαφέρουν τους Έλληνες ως επί το πλείστον είναι ρούχα και ηλεκτρονικά είδη και παπούτσια.
Ο μοναδικός λόγος να αγοράσει κάποιος προϊόντα τεχνολογίας η ρούχα από τα μεγάλα καταστήματα, είναι κάποια πολύ μεγάλη προσφορά διότι και σε περιόδους μη «Black Friday» με την κατάλληλη έρευνα αγοράς  ο καταναλωτής μπορεί να πετύχει αρκετά ικανοποιητικές προσφορές. Η περίοδος αυτή των εκπτώσεων είναι λοιπόν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για τα καταστήματα να πουλήσουν περισσότερα προϊόντα και να προσελκύσουν κόσμο στα καταστήματα τους. Πως χειρίζονται όμως αυτή την ευκαιρία;
Η ψυχολογία του Marketing είναι ένας παράγοντας που υπολογίζουν οι μεγάλες εταιρίες και θέλουν να επηρεάσουν την ψυχοσύνθεση του καταναλωτή. Προσπαθούν να καταφέρουν να ενθαρρύνουν τους χρήστες να πραγματοποιήσουν μία αγορά την μέρα αυτή γιατί αν χάσουν την ευκαιρία θα πληρώσουν πολύ ακριβότερα τις υπόλοιπες ημέρες! Το πετυχημένο marketing, μια σύνθετη στρατηγική διαδικασία μπορεί να αποσπάσει την προσοχή του καταναλωτικού κοινού, να ενισχύσει τη διάδραση και να επηρεάσει θετικά την ψυχολογία του ώστε να αγοράσει οτιδήποτε, ασχέτως αν τελικά είναι αυτό που εξαρχής ήθελε.  
Στην Ελληνική αγορά  εκείνη την ημέρα ο καταναλωτής μπορεί να βρει και αρκετά προϊόντα που πραγματικά αξίζουν να τα προμηθευτεί. Πολλά online και φυσικά καταστήματα μεγάλα ή μικρά προσφέρουν προϊόντα σε αρκετά χαμηλές τιμές πάντα όμως σε με την ανάλογη έκπτωση από τους προμηθευτές τους διότι είναι αδύνατο να απορροφηθεί μια μεγάλη εκτύπωση μόνο τον επιχειρηματία. Βέβαια, στην Ελλάδα επειδή η Παρασκευή δεν είναι μάλλον αρκετή για να πουληθεί το απόθεμα των καταστημάτων, το Black Friday έχει μετατραπεί σε Black Week (Μαύρη Εβδομάδα).  
Στην ίδια έρευνα που αναφέραμε παραπάνω οι Έλληνες την «Μαύρη Παρασκευή» ξοδεύουν κατά μέσο όρο 206€  και το ποσοστό έκπτωσης που λαμβάνουν είναι 53% των αρχικών τιμών. Το ποσοστό αυτό είναι η αρχική και η τελική τιμή που δίνει η επιχείρηση για εκείνη την ημέρα και δεν υπολογίζεται η τιμή πριν την «Μαύρη Παρασκευή» κατά την διάρκεια του έτους, συμπερασματικά η μέτρηση αυτή δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Οι καταναλωτές δεν θα πρέπει να παρασύρονται τόσο από τα παραπλανητικά καμία φορά διαφημιστικά, συστήνεται  να διενεργούν έρευνες αγοράς για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν κατά την περίοδο που θα προηγηθεί, ώστε να διαμορφώσουν οι ίδιοι πραγματική εικόνα του μεγέθους των εκπτώσεων και προσφορών που θα εφαρμοστούν κατά την Μαύρη Παρασκευή.
 

Δύο προγράμματα, συνολικού προϋπολογισμού  70 εκατ. ευρώ, θέτει στη διάθεση των πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων το υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης. Ειδικότερα, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα Επιχειρηματικότητα Καινοτομία (ΕΠΑνΕΚ), το υπουργείο έχει σχεδιάσει δύο χρηματοδοτικές παρεμβάσεις που αποσκοπούν στην ενίσχυση της ψηφιακής ταυτότητας των προαναφερόμενων επιχειρήσεων.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για τις δράσεις «Ψηφιακό Βήμα» και «Ψηφιακό Άλμα», με προϋπολογισμό 35 εκατ. ευρώ η καθεμία. Το ποσοστό της επιδότησης καθορίζεται στο 50% του επενδυτικού σχεδίου που θα κατατεθεί και οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να αποκτήσουν καινούργιο εξοπλισμό, λογισμικό και υπηρεσίες Τεχνολογιών και Επικοινωνιών (ΤΠΕ).

Ψηφιακό Βήμα:

• Δημόσια χρηματοδότηση δράσης: 50.000.000,00€
• Αφορά ψηφιακά ανώριμες επιχειρήσεις (κατάταξη σε Χαμηλή ή Μέση ψηφιακή βαθμίδα)
• Προϋπολογισμός έργων: από 10.000,00€ - 80.000,00€ (και μέχρι το 50% του μέσου κύκλου εργασιών των δύο διαχειριστικών χρήσεων που προηγούνται του έτους υποβολής της αίτησης χρηματοδότησης και για τις οποίες έχει ήδη υποβληθεί φορολογική δήλωση).
• Ποσοστά χρηματοδότησης: έως 50%
• Διάρκεια υλοποίησης: 12 μήνες

 

Ψηφιακό Άλμα:

• Δημόσια χρηματοδότηση δράσης: 50.000.000,00€
• Αφορά ψηφιακά ώριμες επιχειρήσεις (κατάταξη σε Ανώτερη ή Ανώτατη ψηφιακή βαθμίδα)
• Προϋπολογισμός έργων: από 10.000,00€ - 200.000,00€ (και μέχρι το 50% του μέσου όρου του κύκλου εργασιών των τελευταίων δύο κλεισμένων διαχειριστικών χρήσεων που προηγούνται του έτους υποβολής της αίτησης χρηματοδότησης και για τις οποίες έχει ήδη υποβληθεί φορολογική δήλωση.
• Ποσοστά χρηματοδότησης: έως 50%
• Διάρκεια υλοποίησης: 12 μήνες

 

psifiako alma vima larisa

 

Οι επιλέξιμες επιχειρήσεις πρέπει:

• Να έχουν την ιδιότητα της Μικρομεσαίας Επιχείρησης (μέχρι 250 άτομα προσωπικό)
• Να είναι εγκατεστημένες στην Ελληνική επικράτεια και διαθέτουν έναν τουλάχιστον επιλέξιμο ΚΑΔ
• Να λειτουργούν νόμιμα διαθέτοντας την κατάλληλη, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, άδεια λειτουργίας.
• Να έχουν κλεισμένες τουλάχιστον δύο πλήρεις διαχειριστικές χρήσεις
• Να έχουν θετικό (>0) αποτέλεσμα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων σε μία από τις 3 διαχειριστικές χρήσεις που προηγούνται του έτους υποβολής της αίτησης χρηματοδότησης και για τις οποίες έχει ήδη υποβληθεί φορολογική δήλωση.
• Κατά το έτος χορήγησης του εννόμου δικαιώματος της ενίσχυσης και στα δύο προηγούμενα ημερολογιακά έτη πριν από αυτό να μην υπερβαίνουν το ποσό των 200.000,00 €.

 

 

Τι χρηματοδοτείται:

    Προμήθεια, μεταφορά, εγκατάσταση και λειτουργία, νέων μηχανημάτων και λοιπού εξοπλισμού ΤΠΕ, απαραίτητου για τη λειτουργία της επιχείρησης και την εξασφάλιση των παρεχόμενων υπηρεσιών
    Προμήθεια και παραμετροποίηση λογισμικού
    Ηλεκτρονικό κατάστημα απαραίτητα με χαρακτηριστικά:
    2 τουλάχιστον γλώσσες
    Μobile responsive
    Λογισμικά παραγγελιοληψίας, αποθήκευσης και ηλεκτρονικών πληρωμών

 

  Υπηρεσίες που αφορούν σε:

    φιλοξενία (hosting, collocation)
    σύνδεση στο διαδίκτυο
    ψηφιακή διαφήμιση (google ads, facebook ads)
    ανάπτυξη ψηφιακού υλικού διαφήμισης
    ανάπτυξη ή/και πιστοποίηση ψηφιακής πολιτικής ασφάλειας
    μεταφορά δεδομένων ή παραμετροποίηση λογισμικού
    Μισθολογικό κόστος εργαζομένων (νέο προσωπικό).

 

Η ipbox αναλαμβάνει   να μελετήσει και να σας προτείνει τι χρειάζεστε για τον διαδικτυακό εκσυγχρονισμό σας, πως μπορεί να αποδώσει το διαδίκτυο προς όφελός σας και φυσικά να κατασκευάσει την ιστοσελίδα ή το e–shop που χρειάζεστε, να σχεδιάσει και να υλοποιήσει προγράμματα προωθητικών ενεργειών (SEO, digital marketing plan, google ads και facebook ads) των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας, και να μελετήσει σε ποια market places θα πρέπει να εγγραφείτε.

Βελτιώνοντας το Search για τα επόμενα 20 χρόνιαgoogle search 20 years

Στην πόλη όπου μεγάλωσα, στην Ινδία, υπήρχε μια καλή βιβλιοθήκη - του Βρετανικού Συμβουλίου. Για τα δυτικά πρότυπα θα την έλεγε κάποιος μέτρια, ενώ για να πάω εκεί έπρεπε να αλλάξω δύο λεωφορεία. Παρόλα αυτά ήμουν τυχερός, γιατί υπήρχαν πολλά περισσότερα παιδιά, που δεν είχαν καθόλου πρόσβαση σε πληροφορίες – όπως είχα εγώ. Η δυνατότητα πρόσβασης σε πληροφορίες ήταν, τελικά, εκείνη που άλλαξε τη ζωή μου, οδηγώντας με στις Η.Π.Α. για να σπουδάσω Πληροφορική και προσφέροντάς μου τεράστιες δυνατότητες, που δεν θα είχα χωρίς τις σπουδές αυτές.

Η Βιβλιοθήκη του Βρετανικού Συμβουλίου στην πόλη όπου γεννήθηκα

Όταν, πριν από 20 χρόνια, ξεκίνησε η Google, η αποστολή μας ήταν να οργανώσουμε τις πληροφορίες του κόσμου και να τις κάνουμε παγκοσμίως προσβάσιμες και χρήσιμες. Αυτό, τότε, φαινόταν σαν ένα απίστευτα φιλόδοξο σχέδιο - ακόμη και αν αναλογιστούμε, ότι το 1998, το Διαδίκτυο περιλάμβανε μόλις 25 εκατομμύρια σελίδες (περίπου, δηλαδή, όσες περιλαμβάνουν τα βιβλία μιας μικρής βιβλιοθήκης).

Σήμερα, το ευρετήριό μας περιλαμβάνει εκατοντάδες δισεκατομμύρια σελίδες – δηλαδή, περισσότερες πληροφορίες από όσες θα μπορούσαν να χωρέσουν όλες οι βιβλιοθήκες του κόσμου μαζί. Έχουμε μεγαλώσει τόσο, ώστε να εξυπηρετούμε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, προσφέροντας το Search σε περισσότερες από 150 γλώσσες και σε πάνω από 190 χώρες.

Μέσα από όλα αυτά, έχουμε παραμείνει επικεντρωμένοι στην αποστολή μας. Στην πραγματικότητα, ο πυρήνας των υπηρεσιών μας, από τότε που ξεκινήσαμε έως και σήμερα δεν έχει μεταβληθεί: παρέχουμε όλο και μεγαλύτερη πρόσβαση στις πληροφορίες. Και ενώ, σε ό, τι αφορά στην τεχνολογία και στις πληροφορίες που έχουμε στη διάθεσή μας, έχουν αλλάξει σχεδόν τα πάντα , οι βασικές αρχές του Search παραμένουν οι ίδιες.

    Πρώτα απ 'όλα, εστιάζουμε στον χρήστη. Ανεξάρτητα από το αν ψάχνετε για συνταγές, θέματα εξετάσεων ή για το πού ψηφίζετε, εμείς θα φροντίζουμε να εξυπηρετήσουμε τις συγκεκριμένες ανάγκες σας παρέχοντας τις πληροφορίες που χρειάζεστε.
    Προσπαθούμε να σας προσφέρουμε τις πιο συναφείς, υψηλής ποιότητας πληροφορίες, όσο το δυνατόν πιο άμεσα. Αυτό κάναμε και όταν ξεκίνησε η Google, με τον αλγόριθμο Page Rank - τη βασική τεχνολογία του Search. Το ίδιο κάνουμε και σήμερα.
    Βλέπουμε δισεκατομμύρια ερωτήματα κάθε μέρα, από τα οποία δεν έχουμε ξαναδεί ποτέ πριν το 15%. Σε μια τέτοια κλίμακα, ο μόνος τρόπος για να λειτουργεί αποτελεσματικά το Search είναι μέσω μιας αλγοριθμικής προσέγγισης. Αυτή μας επιτρέπει να λύσουμε, όχι μόνο όλες τις απορίες που τέθηκαν χθές, αλλά και αυτές που δεν μπορούμε να προβλέψουμε ότι θα τεθούν αύριο.
    Τέλος, ελέγχουμε εξονυχιστικά κάθε αλλαγή που κάνουμε. Βασικό στοιχείο των ελέγχων αυτών είναι ο οδηγός αξιολόγησης που ορίζει τους στόχους αναζήτησης και ο οποίος είναι ανοιχτός σε όλους. Κάθε αλλαγή στο Search αξιολογείται μέσω δοκιμών, καθώς και από χρήστες του οδηγού. Μόνο την περασμένη χρονιά πραγματοποιήσαμε, πάνω από 200.000 δοκιμές, που οδήγησαν σε 2.400 αλλαγές στο Search. Γι’ αυτό, το Search θα σας εξυπηρετήσει καλύτερα σήμερα απ’ ότι χθες και αύριο ακόμα καλύτερα.

Με αφορμή τα 20ά γενέθλια της Google, ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια πρώτη ματιά από το επόμενο κεφάλαιο της ιστορίας του Search και από το πώς εργαζόμαστε για να κάνουμε τις πληροφορίες πιο προσιτές και χρήσιμες για τους ανθρώπους παντού. Το νέο αυτό κεφάλαιο καθορίζεται από τρεις θεμελιώδεις μεταβολές ως προς το πώς σκεφτόμαστε το Search:

    Η μετάβαση από τις απαντήσεις στα ταξίδια: Για να σας βοηθήσουμε να συνεχίσετε τις εργασίες σας από εκεί όπου τις είχατε αφήσει και να αποκτήσετε νέα ενδιαφέροντα και χόμπι, εισάγουμε στο Search νέες δυνατότητες που καλύπτουν τις διαρκείς ανάγκες σας για πληροφόρηση.
    Η μετάβαση από τα ερωτήματα στην παροχή ενός τρόπου να έχετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε χωρίς ερωτήματα: Μπορούμε πλέον να σας παρέχουμε πληροφορίες που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά σας, ακόμη και όταν δεν έχετε στο μυαλό σας συγκεκριμένο ερώτημα.
    Kαι η μετάβαση από το απλό κείμενο σε έναν πιο οπτικοποιημένο τρόπο αναζήτησης πληροφοριών: Ανεβάζουμε περισσότερο οπτικό περιεχόμενο στο Search και επανασχεδιάζουμε ριζικά το Google Images για να σας βοηθήσουμε να βρίσκετε πιο εύκολα τις πληροφορίες που θέλετε.

Πίσω από κάθε μία από αυτές τις μεταβολές είναι η πρόοδος που έχουμε κάνει στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ), βελτιώνοντας την ικανότητά μας να κατανοούμε τη γλώσσα με τρόπους που δεν ήταν εφικτοί όταν ξεκίνησε η Google. Αυτό είναι απίστευτα συναρπαστικό, δεδομένου ότι, πριν από 20 και πλέον χρόνια, που διδασκόμουν τα περί νευρωνικών δικτύων στο σχολείο, έβλεπα ότι δεν λειτουργούσαν και τόσο καλά!

πηγη:techgear

doro istoselida2016

Η ipbox.gr προσφέρει στους φίλους της μια Επαγγελματική Iστοσελίδα! 
Αξία Δώρου 404€. Το πακέτο περιλαμβάνει Σχεδιασμό και Kατασκευή Iστοσελίδας αξίας 246€
Το domain name επιλογής του τυχερού νικητή αξίας 25€ και το πακέτο φιλοξενίας (hosting) της Ιστοσελίδας αξίας 133€  

Κάντε LIKE στο facebook της σελίδας μας (αν δεν έχετε ήδη κάνει) και LIKE,SHARE(*) στη φωτογραφία του διαγωνισμού μας και έχετε μπει στη κλήρωση!!!


Ο διαγωνισμός ισχύει έως και την Δευτέρα 26/12/2016, ο νικητής θα ανακοινωθεί στη σελίδα μας στο FB τις επόμενες ημέρες
https://www.facebook.com/ipbox.gr

https://www.facebook.com/ipbox.gr/photos/a.580025168750679.1073741826.253289698090896/1182622121824311


*(Oσοι έχετε απόρρητα τα post στο profile σας και κάνετε share να βάλετε τη συγκεκριμένη δημοσίευση δημοσια ώστε να μπορούμε να δούμε τα ονόματα σας,αν το post σας είναι απόρρητο δεν εμφανίζεται το όνομα σας και ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να μπείτε στην κλήρωση)
Το δώρο θα δοθεί σε επιχειρήσεις που δεν έχουν επαγγελματική ιστοσελίδα!

 

Ο νικητής μπορεί να μεταβιβάσει το δώρο (επαγγελματική ιστοσελίδα) σε αυτόν (φίλο/συγγενή) που θα την έχει πραγματικά ανάγκη!

Ο τυχερός θα πρέπει να μας στείλει ολα τα στοιχεία (λογότυπα, φωτογραφικό υλικό, κείμενα, κατηγορίες) ώστε να υλοποιηθεί επιτυχώς η ιστοσελίδα. (Χρόνος υλοποίησης 1μήνας απο την παραλαβή του υλικού)

Η κατασκευή περιλαμβάνει: 
Μοναδικός σχεδιασμός της ιστοσελίδας με βασικές 4 κατηγορίες
Slideshow φωτογραφιών      
Δυναμικό περιεχόμενο, προσθαφαίρεση σελίδων         
Στατιστικά επισκεψιμότητας
Επεξεργασία κειμένου
Φόρμα Επικοινωνίας
Προώθηση στις μηχανές αναζήτησης

Περισσότερες πληροφορίες

 

 

About Us

Επικοινωνία

Like us

Top
Αυτή η ιστοσελίδα μπορεί να εγκαταστήσει ένα ή περισσότερα cookies στον υπολογιστή σας. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε More details…