fbpx

digitalconfernce2013Πολλά και πολύ σημαντικά ονόματα του παγκοσμίου χώρου της ψηφιακής δημιουργικότητας θα δώσουν το παρών στο φετινό, τρίτο συνέδριο Digitized, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών.

Στη σχετικά σύντομη διαδρομή του το συνέδριο αναπτύσσεται με γεωμετρικούς ρυθμούς και στο πλαίσιο αυτό φέτος κάνει το μεγάλο άλμα: αυξάνει τον αριθμό των εισηγητών και τη χρονική του διάρκεια, υπερδιπλασιάζει την χωρητικότητά του (ώστε να εξυπηρετήσει τον αριθμό των συνέδρων που ως τώρα έμεναν "εκτός αιθούσης") και πλαισιώνεται από παράλληλα εργαστήρια, όπου οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εισαχθούν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα σε έννοιες και πρακτικές όπως ο σχεδιασμός εφαρμογών για το Facebook ή ο σχεδιασμός θεμάτων για το wordPress.

Στο μέτωπο των εισηγήσεων, το συνέδριο είναι χωρισμένο σε τρεις ενότητες, η πρώτη εκ των οποίων είναι αποκλειστικά αφιερωμένη στο σχεδιασμό εφαρμογών για έξυπνες συσκευές.

Στο πάνελ των ομιλητών συναντάμε τον ιδρυτή του Wunderkinder, Jan Martin (Γερμανία), τον Creative Director της Serial Cut, Sergio del Puerto (Ισπανία), τον Experience Designer της R/GA, Filip Williamsson (Σουηδία), την Creative Strategy Director της Unit9, Sarah Cutler (Βρετανία) και τον διευθυντή της Hinderling Volkart, Michael Volkart (Ελβετία).

Πολύ σύντομα, θα ανακοινωθεί το πλήρες πρόγραμμα του συνεδρίου και των εργαστηρίων, το οποίο περιέχει κάποιες σημαντικές ακόμα εκπλήξεις.

Το κόστος για την παρακολούθηση του συνεδρίου είναι €60 (υπάρχει σημαντική έκπτωση για ανέργους και φοιτητές), ενώ τα πρώτα 100 εισιτήρια θα διατεθούν με έκπτωση 50%. To κόστος για την παρακολούθηση των workshop είναι €50.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο digitized.gr  

webapges larisa, κατασκευή ιστοσελίδων λαρισα καρδιτσα τρικαλα θεσσαλονίκη , ιστοσελίδες λάρισα , δημιουργια σχεδιασμός ιστοσελίδων.

Πιστό στον προγραμματισμό του, το Joomla κυκλοφόρησε την έκδοση 3.0, με το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό να αποτελεί το γεγονός ότι πλέον είναι πλήρως responsive. Αυτό σημαίνει ότι προσαρμόζεται άψογα σε οποιαδήποτε οθόνη και είναι εξίσου χρηστικό σε κάθε συσκευή, από την οθόνη του επιτραπέζιου υπολογιστή μας έως το κινητό μας τηλέφωνο.

 

Το Joomla 3.0 έχει δημιουργηθεί χρησιμοποιώντας το Bootstrap, ένα open-source πακέτο εργαλείων για την ανάπτυξη διαδικτυακών εφαρμογών φτιαγμένο από το Twitter, που είναι από τη φύση του ιδανικό για την ανάπτυξη responsive εφαρμογών.

 

Σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση 2.5, το Joomla 3.0 φέρνει ένα εντελώς ανανεωμένο διαχειριστικό περιβάλλον, νέα οθόνη εγκατάστασης, υποστήριξη για την jQuery αλλά και την PostgreSQL, δυνατότητα αντιγραφής ενός template, εγκατάσταση νέων γλωσσών απευθείας από την διαχείριση επεκτάσεων (extension manager) και δεκάδες άλλες βελτιώσεις.

 

Αν και πλέον το Joomla 3.0 έχει βγει από τη beta φάση και αποτελεί τελική έκδοση, οι άνθρωποι του δημοφιλούς CMS (που αυτή τη στιγμή έχει ένα ποσοστό της τάξης του 3% επί του συνόλου των ιστοχώρων του πλανήτη) συνιστούν τη χρήση του μόνο από τους πιο πεπειραμένους χρήστες και προγραμματιστές. Οι υπόλοιποι παροτρύνονται να προτιμήσουν το Joomla 2.5, που θα τους εξασφαλίσει μεγαλύτερη σταθερότητα.

 

Πηγή: freeweird.com

istoselides larisa, δυναμικές ιστοσελιδεσ λαρισα ελλαδα θεσσαλια βολος τρικαλα κατερίνη καρδίτσα ιστοσελίδες websites larisa , webpages λαρισα

adwrods

ΔΩΡΕΑΝ ΚΟΥΠΟΝΙΑ 75 € ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ

Κάντε τη Φιλοξενία του website σας σε εμάς και κερδίστε κουπόνι 75 €. H ipbox είναι από τα λίγα ενεργά μέλη στην Ελλάδα του προγράμματος Google Engage της Google και δίνει τη δυνατότητα σε κάθε πελάτη της να ανακαλύψει πως μπορεί να προβληθεί online και να αυξήσει την επισκεψιμότητα στο site του, με το Google AdWords.

Κάντε τώρα την ιστοσελίδα σας στην ipbox και αποκτήστε δωρεάν κουπόνια διαφήμισης στο Google, αξίας 75 € με την αγορά πακέτου φιλοξενίας.

 

Τι είναι το Google AdWords;

Αν έχετε κάνει αναζήτηση στο Google και έχετε δει μια στήλη συνδέσμων διαφημιζόμενων που εμφανίζεται στη δεξιά πλευρά των αποτελεσμάτων αναζήτησης, αυτό είναι το Google AdWords. Είναι ξεχωριστό από τις κατατάξεις αναζήτησης και σας επιτρέπει να διαφημιστείτε ακριβώς στα άτομα που θέλετε να προσεγγίσετε.

 

Με ποιον τρόπο λειτουργεί το Google AdWords;

Επιλέξτε μερικούς όρους αναζήτησης που σχετίζονται με την επιχείρησή σας, καθώς και τον ημερήσιο προϋπολογισμό σας και το ποσό που θέλετε να πληρώσετε όταν κάποιος κάνει κλικ. Όταν οι πελάτες αναζητούν κάποιον από τους όρους αναζήτησής σας, οι διαφημίσεις σας μπορεί να εμφανιστούν δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Μόλις ο χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας μεταφέρεται απευθείας στην ιστοσελίδα σας. Αν έχετε επιπρόσθετες ερωτήσεις σχετικά με το AdWords μπορείτε να επισκεφθείτε το Online Κέντρο Βοήθειας AdWords στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://support.google.com/adwords/?hl=el.

 

Δημιουργούμε τις διαφημίσεις σας

Θα δημιουργήσουμε τις διαφημίσεις και θα διαλέξουμε λέξεις-κλειδιά, που είναι λέξεις ή φράσεις που σχετίζονται με την ξενοδοχειακή σας επιχείρηση. Όταν κάποιοι ψάχνουν στο Google χρησιμοποιώντας μία από τις λέξεις-κλειδιά σας, η διαφήμισή σας μπορεί να εμφανιστεί δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Τώρα διαφημίζεστε σε ένα κοινό που ήδη ενδιαφέρεται για σας. Αυτό συμβαίνει διότι η μηχανή αναζήτησης γνωρίζει ακριβώς τι σκέφτεται εκείνη τη στιγμή ο χρήστης. Και αυτό γιατί μόλις το πληκτρολόγησε στο πλαίσιο αναζήτησης!

 

Προσελκύστε πελάτες

Οι πελάτες σας μπορούν να κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας για να επισκεφθούν την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας ή απλά να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για εσάς. Στοχεύστε στο σωστό χρήστη με το κατάλληλο περιεχόμενο, χρησιμοποιώντας τις λέξεις-κλειδιά. Το Google μπορεί να ταιριάξει αυτόματα τις διαφημίσεις σας με ιστοσελίδες που είναι πιο σχετικές με την επιχείρησή σας. Ανησυχείτε για το κόστος; Μην ανησυχείτε, το AdWords σας δίνει πλήρη έλεγχο των δαπανών σας.

 

Ορίστε τον προϋπολογισμό σας

Δεν υπάρχει ελάχιστη απαίτηση δαπάνης. Το ποσό που πληρώνετε για την υπηρεσία Google AdWords εξαρτάται από εσάς. Μπορείτε για παράδειγμα, να ορίσετε έναν ημερήσιο προϋπολογισμό πέντε δολαρίων και μια μέγιστη δαπάνη δέκα λεπτών για κάθε κλικ στη διαφήμισή σας.

 

Αποφύγετε τις εικασίες

Παρέχουμε επισκεψιμότητα των λέξεων - κλειδιών και εκτιμήσεις κόστους, ώστε να μπορείτε να λαμβάνετε τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με την επιλογή λέξεων - κλειδιών και τη μεγιστοποίηση του προϋπολογισμού σας.

Πληρώστε μόνο για τα αποτελέσματα

Χρεώνεστε μόνο αν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, και όχι όταν εμφανίζεται η διαφήμισή σας .

 

Πώς θα εξαργυρώσετε την προσφορά:

1) Εγγραφείτε στο Google AdWords και δημιουργήστε μια καμπάνια διαφήμισης. Θα βρείτε βήμα-προς-βήμα οδηγίες για το πώς θα ξεκινήσετε στη σελίδα: https://docs.google.com/a/google.com/present/view?id=df28585q_6464ww4h5ch 2) Εξαργυρώστε το κουπόνι που σας προσφέρουμε. Διαβάστε τις οδηγίες για την εξαργύρωση του κουπονιού σας στη σελίδα: https://docs.google.com/a/google.com/present/view?id=df28585q_644fsmwqqxf Σημειώστε ότι θα πρέπει να εισάγετε έγκυρα στοιχεία χρέωσης για να ξεκινήσετε να προβάλετε διαφημίσεις και να εξαργυρώσετε το κουπόνι σας.

 

Αυτό ήταν!

Χρησιμοποιήστε άμεσα το κουπόνι προσφοράς, πριν από την ημερομηνία λήξης του, και απολαύστε τα 75 € δωρεάν διαφήμισης και τους νέους πελάτες που θα σας φέρει. Και πάνω από όλα σημειώστε πως δεν υπάρχει καμία υποχρέωση. Μπορείτε να θέσετε σε παύση ή να τερματίσετε το Google AdWords οποτεδήποτε το θελήσετε.

 

Δημιουργία του λογαριασμού σας

 

 

 


*Όροι και προϋποθέσεις
Η προσφορά ισχύει μόνο για νέους πελάτες του Google AdWords με λογαριασμούς νεότερους των 14 ημερών. Για να ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός σας και να χρησιμοποιήσετε την προσφορά, θα πρέπει να εισάγετε έγκυρα στοιχεία χρέωσης. Θα χρεωθείτε για διαφημιστικές δαπάνες που υπερβαίνουν το ποσό της προσφοράς. Εάν δεν επιθυμείτε να χρεωθείτε διαφημιστικές δαπάνες πέρα από το ποσό της προσφοράς, τότε θα πρέπει να παρακολουθείτε το λογαριασμό σας και να παύσετε την καμπάνια σας πριν ή μόλις εξαντληθεί αυτό το ποσό. Η προσφορά υπόκειται στην έγκριση των διαφημίσεων, την έγκυρη εγγραφή, και την αποδοχή των επίσημων όρων και προϋποθέσεων του προγράμματος Google AdWords. Το κουπόνι προσφοράς δεν είναι μεταβιβάσιμο και δεν μπορεί να πωληθεί ή να ανταλλαχθεί. Η προσφορά μπορεί να ανακληθεί οποιαδήποτε στιγμή και για οποιονδήποτε λόγο από τη Google Ιρλανδίας ή/και από οποιαδήποτε συμβεβλημένη εταιρεία που διαθέτει την υπηρεσία AdWords στη χώρα σας. Κάθε νέος πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα μόνο κουπόνι προσφοράς. Για το πλήρες κείμενο σχετικά με τους Όρους και Προϋποθέσεις παρακαλώ επισκεφτείτε τη σελίδα http://www.google.gr/intl/el/adwords/coupons/terms.html

 

 

ιστοσελίδες λαρισα, δυναμικες σελιδεσ στο ιντερνετ, καρδιτσα λαρισα θεσσαλια τρικαλα βολος κατερινη πλαταμωνας,

selida sto internet, istioselida sto internet, internet magazi larisa, selida sto diadiktuo , etairia webpage larisa

fiber-opticΕρευνητές από το University of Southampton κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα δίκτυο οπτικών ινών, το οποίο πετυχαίνει ταχύτητες μετάδοσης που αγγίζουν το

99,7% της ταχύτητας του φωτός. Συγκρίνοντας το με τα σημερινά δίκτυα, το αντίστοιχο ποσοστό είναι μόλις 69%. Από αυτό και μόνο καταλαβαίνουμε αμέσως πόσο σημαντική είναι η επιτυχία τους.

Η βασική ιδέα πίσω από την τεχνολογία που χρησιμοποίησαν έχει να κάνει με το γεγονός πως το φως ταξιδεύει γρηγορότερα μέσα στον αέρα, παρά μέσα στο γυαλί. Ακούγεται τόσο απλό, έτσι δεν είναι; Οι ερευνητές έλυσαν το πρόβλημα που αντιμετωπίζαμε μέχρι σήμερα αφαιρώντας το γυαλί από τις οπτικές ίνες. Έτσι μπορούμε να πούμε πως τα δεδομένα ταξιδεύουν μέσα στον αέρα. Σύμφωνα με τη δημοσίευση τους, το νέο δίκτυο έχει απώλειες μόνο 3,5 dB ανά χιλιόμετρο.

Πως μεταφράζονται όλα τα παραπάνω; 73,7 Tbps. Θα περάσουν πολλά χρόνια μέχρι να μπορεί ο καθένας από εμάς να απολαμβάνει τα οφέλη μιας τέτοιας ταχύτητας, όμως μπορείς να αρχίσεις να φαντάζεσαι από σήμερα πως θα την εκμεταλλευόσουν.

πηγή: seleo

Τους λάτρεις της Apple συγκεκριμένα του iPhone 5 κοροϊδεύει στο τελευταίο της διαφημιστικό σποτ η Samsung και αυτό γιατί η τελευταία καμπάνια της στο facebook πήγε άκλαυτη. Μέσω του τηλεοπτικού δικτύου NBC, η Samsung εξακολουθεί να χλευάζει το νέο iPhone 5 και την Αpple, καθώς κυκλοφόρησε μία νέα διαφήμιση όπου κοροϊδεύει τους λάτρεις της Apple που θέλουν να αποκτήσουν πρώτοι το νέο smartphone, περιμένοντας υπομονετικά στη μεγάλη ουρά που έχει σχηματιστεί έξω από ένα Apple Store.

 

ipboxvideoclipΔείτε το νέο μας διαφημιστικό clip

Σχεδιασμός & Ανάπτυξη Ιστοσελίδων


Ανάπτυξη ιστοσελίδων eshops Λάρισα

stopactaΗ συνθήκη ACTA προέβλεπε την προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας στο Internet και όχι μόνο.

Πρόκειται για μια σημαντική νίκη στον αγώνα για ένα Internet χωρίς ασφυκτικούς κανόνες copyright.

Η αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Neelie Kroes, υπεύθυνη για την Ψηφιακή Ατζέντα της Ένωσης, προανήγγειλε την απόσυρση της συνθήκης ACTA.

Ωστόσο, οι πολέμιοι της συνθήκης έκαναν λόγο για περιορισμό των ατομικών ελευθεριών και παραβίαση του προσωπικού απορρήτου, ζητώντας την άμεση απόσυρσή της.

Η Kroes είπε ότι η βιομηχανία του copyright πρέπει να αλλάξει και να προσαρμοστεί στους ανθρώπους και όχι το αντίθετο. Η Επίτροπος υπογράμμισε τις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσε η ACTA στην Ευρώπη: "είναι μια δυνατή πολιτική φωνή και ως τέτοια την καλωσορίζω, αν και δε συμφωνώ με όλα όσα λέγονται στο συγκεκριμένο θέμα", είπε χαρακτηριστικά η Ολλανδή Επίτροπος.

Η ACTA βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και αναμένει την ετυμηγορία των Ευρωβουλευτών, ωστόσο μάλλον δε θα χρειαστεί να γίνει καν η ψηφοφορία έπειτα από τις δηλώσεις της Kroes.

πηγή:seleo

facebooksecFacebook και ασφάλεια: Οι διαδικτυακοί «φίλοι» παραμένουν ΠΑΝΤΑ άγνωστοι!

Διαβάζοντας το τραγικό γεγονός βιασμού 15χρονης μαθήτριας από 20χρονο που η μαθήτρια γνώρισε μέσω του Facebook, η δράση Saferinternet.gr του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου τονίζει για άλλη μια φορά της σημασία της κατανόησης από όλους μας, και ιδιαίτερα από τους ανηλίκους, ότι τα άτομα που γνωρίζουμε μόνο μέσω Διαδικτύου, παραμένουν πάντα «άγνωστα».
Δυστυχώς, είναι άπειρες οι εμπειρίες των επιστημόνων του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου σε συνομιλίες με εφήβους, όπου στην ερώτηση για τον αριθμό των φίλων τους στο Facebook, οι απαντήσεις ανέρχονται τουλάχιστον σε μερικές εκατοντάδες, πολλές φορές, δε, ξεπερνούν τους 1000. Μόνο, όταν οι έφηβοι ερωτούνται εάν θα έλεγαν ένα πολύ προσωπικό τους πρόβλημα σε όλους αυτούς τους φίλους, ή μόνο σε κάποια πολύ συγκεκριμένα άτομα (δηλαδή, μόνο στους πραγματικούς τους φίλους ή στην οικογένειά τους), οι έφηβοι ξεκινούν να αναρωτιούνται την αληθινή σημασία της λέξης «Φίλος», και την ανάγκη αντιμετώπισης όλων των άλλων, απλά ως ΕΠΑΦΩΝ.

About Us

Επιδότηση 100% - Eshop

e lianiko espa
Top
Αυτή η ιστοσελίδα μπορεί να εγκαταστήσει ένα ή περισσότερα cookies στον υπολογιστή σας. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε More details…