Από το 1952, η Black Friday(Μαύρη Παρασκευή) σηματοδοτεί την έναρξη της περιόδου των Χριστουγέννων στις Ηνωμένες Πολιτείες, Η αστυνομία στην πόλη της Φιλαδέλφειας χρησιμοποίησε τον όρο για να περιγράψει το χάος που ακολούθησε την ημέρα μετά την ημέρα των ευχαριστιών, όταν ορδές πολιτών και τουριστών πλημμύρισαν την πόλη πριν από έναν ετήσιο μεγάλο ποδοσφαιρικό αγώνα πριν την ημέρα των Ευχρηστιών, συνεπώς τα καταστήματα και όλες οι επιχειρήσεις επωφελούνταν  προωθώντας τις μεγάλες τους προσφορές. Η πρώτη καταγεγραμμένη χρήση του όρου δεν εφαρμόστηκε στις αγορές διακοπών αλλά στη χρηματοπιστωτική κρίση: συγκεκριμένα, η «συντριβή» της χρυσής αγοράς των ΗΠΑ στις 24 Σεπτεμβρίου 1869. istoselides larisa black
Στην Ελλάδα όπως και στις περισσότερες χώρες μία εβδομάδα πριν την «Μαύρη Παρασκευή»  φτάνουν 10άδες emails/SMS, ενοχλητικά pop ups παράθυρα από διαφημιστικά του διαδικτύου, τηλεοπτικά μηνύματα κατακλύζουν τους καταναλωτές και η αγορά κινείται σε ρυθμούς μεγάλων εκπτώσεων.
Η έρευνα που δημοσιεύτηκε στο black-friday.global αναφέρει, πως 2 στους 5 καταναλωτές στην Ελλάδα  δηλώνουν συμμετοχή στις εκπτώσεις του Black Friday. Ανάμεσα σε αυτούς, η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών θα επωφεληθεί από τις προσφορές τόσο στα καταστήματα όσο και στο διαδίκτυο (64,5%), το 20,7% θα αναζητήσει ευκαιρίες μόνο σε φυσικά καταστήματα, ενώ μόλις το 14,8% θα επιλέξει μόνο ηλεκτρονικά καταστήματα για τις αγορές τους. Οι πωλήσεις την ημέρα του «Black Friday» αυξάνονται κατά 2600% σε σχέση με μία απλή Παρασκευή ενώ ο παγκόσμιος μέσος όρος είναι 624%. Επίσης τα προϊόντα που ενδιαφέρουν τους Έλληνες ως επί το πλείστον είναι ρούχα και ηλεκτρονικά είδη και παπούτσια.
Ο μοναδικός λόγος να αγοράσει κάποιος προϊόντα τεχνολογίας η ρούχα από τα μεγάλα καταστήματα, είναι κάποια πολύ μεγάλη προσφορά διότι και σε περιόδους μη «Black Friday» με την κατάλληλη έρευνα αγοράς  ο καταναλωτής μπορεί να πετύχει αρκετά ικανοποιητικές προσφορές. Η περίοδος αυτή των εκπτώσεων είναι λοιπόν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για τα καταστήματα να πουλήσουν περισσότερα προϊόντα και να προσελκύσουν κόσμο στα καταστήματα τους. Πως χειρίζονται όμως αυτή την ευκαιρία;
Η ψυχολογία του Marketing είναι ένας παράγοντας που υπολογίζουν οι μεγάλες εταιρίες και θέλουν να επηρεάσουν την ψυχοσύνθεση του καταναλωτή. Προσπαθούν να καταφέρουν να ενθαρρύνουν τους χρήστες να πραγματοποιήσουν μία αγορά την μέρα αυτή γιατί αν χάσουν την ευκαιρία θα πληρώσουν πολύ ακριβότερα τις υπόλοιπες ημέρες! Το πετυχημένο marketing, μια σύνθετη στρατηγική διαδικασία μπορεί να αποσπάσει την προσοχή του καταναλωτικού κοινού, να ενισχύσει τη διάδραση και να επηρεάσει θετικά την ψυχολογία του ώστε να αγοράσει οτιδήποτε, ασχέτως αν τελικά είναι αυτό που εξαρχής ήθελε.  
Στην Ελληνική αγορά  εκείνη την ημέρα ο καταναλωτής μπορεί να βρει και αρκετά προϊόντα που πραγματικά αξίζουν να τα προμηθευτεί. Πολλά online και φυσικά καταστήματα μεγάλα ή μικρά προσφέρουν προϊόντα σε αρκετά χαμηλές τιμές πάντα όμως σε με την ανάλογη έκπτωση από τους προμηθευτές τους διότι είναι αδύνατο να απορροφηθεί μια μεγάλη εκτύπωση μόνο τον επιχειρηματία. Βέβαια, στην Ελλάδα επειδή η Παρασκευή δεν είναι μάλλον αρκετή για να πουληθεί το απόθεμα των καταστημάτων, το Black Friday έχει μετατραπεί σε Black Week (Μαύρη Εβδομάδα).  
Στην ίδια έρευνα που αναφέραμε παραπάνω οι Έλληνες την «Μαύρη Παρασκευή» ξοδεύουν κατά μέσο όρο 206€  και το ποσοστό έκπτωσης που λαμβάνουν είναι 53% των αρχικών τιμών. Το ποσοστό αυτό είναι η αρχική και η τελική τιμή που δίνει η επιχείρηση για εκείνη την ημέρα και δεν υπολογίζεται η τιμή πριν την «Μαύρη Παρασκευή» κατά την διάρκεια του έτους, συμπερασματικά η μέτρηση αυτή δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Οι καταναλωτές δεν θα πρέπει να παρασύρονται τόσο από τα παραπλανητικά καμία φορά διαφημιστικά, συστήνεται  να διενεργούν έρευνες αγοράς για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν κατά την περίοδο που θα προηγηθεί, ώστε να διαμορφώσουν οι ίδιοι πραγματική εικόνα του μεγέθους των εκπτώσεων και προσφορών που θα εφαρμοστούν κατά την Μαύρη Παρασκευή.
 

Βελτιώνοντας το Search για τα επόμενα 20 χρόνιαgoogle search 20 years

Στην πόλη όπου μεγάλωσα, στην Ινδία, υπήρχε μια καλή βιβλιοθήκη - του Βρετανικού Συμβουλίου. Για τα δυτικά πρότυπα θα την έλεγε κάποιος μέτρια, ενώ για να πάω εκεί έπρεπε να αλλάξω δύο λεωφορεία. Παρόλα αυτά ήμουν τυχερός, γιατί υπήρχαν πολλά περισσότερα παιδιά, που δεν είχαν καθόλου πρόσβαση σε πληροφορίες – όπως είχα εγώ. Η δυνατότητα πρόσβασης σε πληροφορίες ήταν, τελικά, εκείνη που άλλαξε τη ζωή μου, οδηγώντας με στις Η.Π.Α. για να σπουδάσω Πληροφορική και προσφέροντάς μου τεράστιες δυνατότητες, που δεν θα είχα χωρίς τις σπουδές αυτές.

Η Βιβλιοθήκη του Βρετανικού Συμβουλίου στην πόλη όπου γεννήθηκα

Όταν, πριν από 20 χρόνια, ξεκίνησε η Google, η αποστολή μας ήταν να οργανώσουμε τις πληροφορίες του κόσμου και να τις κάνουμε παγκοσμίως προσβάσιμες και χρήσιμες. Αυτό, τότε, φαινόταν σαν ένα απίστευτα φιλόδοξο σχέδιο - ακόμη και αν αναλογιστούμε, ότι το 1998, το Διαδίκτυο περιλάμβανε μόλις 25 εκατομμύρια σελίδες (περίπου, δηλαδή, όσες περιλαμβάνουν τα βιβλία μιας μικρής βιβλιοθήκης).

Σήμερα, το ευρετήριό μας περιλαμβάνει εκατοντάδες δισεκατομμύρια σελίδες – δηλαδή, περισσότερες πληροφορίες από όσες θα μπορούσαν να χωρέσουν όλες οι βιβλιοθήκες του κόσμου μαζί. Έχουμε μεγαλώσει τόσο, ώστε να εξυπηρετούμε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, προσφέροντας το Search σε περισσότερες από 150 γλώσσες και σε πάνω από 190 χώρες.

Μέσα από όλα αυτά, έχουμε παραμείνει επικεντρωμένοι στην αποστολή μας. Στην πραγματικότητα, ο πυρήνας των υπηρεσιών μας, από τότε που ξεκινήσαμε έως και σήμερα δεν έχει μεταβληθεί: παρέχουμε όλο και μεγαλύτερη πρόσβαση στις πληροφορίες. Και ενώ, σε ό, τι αφορά στην τεχνολογία και στις πληροφορίες που έχουμε στη διάθεσή μας, έχουν αλλάξει σχεδόν τα πάντα , οι βασικές αρχές του Search παραμένουν οι ίδιες.

    Πρώτα απ 'όλα, εστιάζουμε στον χρήστη. Ανεξάρτητα από το αν ψάχνετε για συνταγές, θέματα εξετάσεων ή για το πού ψηφίζετε, εμείς θα φροντίζουμε να εξυπηρετήσουμε τις συγκεκριμένες ανάγκες σας παρέχοντας τις πληροφορίες που χρειάζεστε.
    Προσπαθούμε να σας προσφέρουμε τις πιο συναφείς, υψηλής ποιότητας πληροφορίες, όσο το δυνατόν πιο άμεσα. Αυτό κάναμε και όταν ξεκίνησε η Google, με τον αλγόριθμο Page Rank - τη βασική τεχνολογία του Search. Το ίδιο κάνουμε και σήμερα.
    Βλέπουμε δισεκατομμύρια ερωτήματα κάθε μέρα, από τα οποία δεν έχουμε ξαναδεί ποτέ πριν το 15%. Σε μια τέτοια κλίμακα, ο μόνος τρόπος για να λειτουργεί αποτελεσματικά το Search είναι μέσω μιας αλγοριθμικής προσέγγισης. Αυτή μας επιτρέπει να λύσουμε, όχι μόνο όλες τις απορίες που τέθηκαν χθές, αλλά και αυτές που δεν μπορούμε να προβλέψουμε ότι θα τεθούν αύριο.
    Τέλος, ελέγχουμε εξονυχιστικά κάθε αλλαγή που κάνουμε. Βασικό στοιχείο των ελέγχων αυτών είναι ο οδηγός αξιολόγησης που ορίζει τους στόχους αναζήτησης και ο οποίος είναι ανοιχτός σε όλους. Κάθε αλλαγή στο Search αξιολογείται μέσω δοκιμών, καθώς και από χρήστες του οδηγού. Μόνο την περασμένη χρονιά πραγματοποιήσαμε, πάνω από 200.000 δοκιμές, που οδήγησαν σε 2.400 αλλαγές στο Search. Γι’ αυτό, το Search θα σας εξυπηρετήσει καλύτερα σήμερα απ’ ότι χθες και αύριο ακόμα καλύτερα.

Με αφορμή τα 20ά γενέθλια της Google, ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια πρώτη ματιά από το επόμενο κεφάλαιο της ιστορίας του Search και από το πώς εργαζόμαστε για να κάνουμε τις πληροφορίες πιο προσιτές και χρήσιμες για τους ανθρώπους παντού. Το νέο αυτό κεφάλαιο καθορίζεται από τρεις θεμελιώδεις μεταβολές ως προς το πώς σκεφτόμαστε το Search:

    Η μετάβαση από τις απαντήσεις στα ταξίδια: Για να σας βοηθήσουμε να συνεχίσετε τις εργασίες σας από εκεί όπου τις είχατε αφήσει και να αποκτήσετε νέα ενδιαφέροντα και χόμπι, εισάγουμε στο Search νέες δυνατότητες που καλύπτουν τις διαρκείς ανάγκες σας για πληροφόρηση.
    Η μετάβαση από τα ερωτήματα στην παροχή ενός τρόπου να έχετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε χωρίς ερωτήματα: Μπορούμε πλέον να σας παρέχουμε πληροφορίες που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά σας, ακόμη και όταν δεν έχετε στο μυαλό σας συγκεκριμένο ερώτημα.
    Kαι η μετάβαση από το απλό κείμενο σε έναν πιο οπτικοποιημένο τρόπο αναζήτησης πληροφοριών: Ανεβάζουμε περισσότερο οπτικό περιεχόμενο στο Search και επανασχεδιάζουμε ριζικά το Google Images για να σας βοηθήσουμε να βρίσκετε πιο εύκολα τις πληροφορίες που θέλετε.

Πίσω από κάθε μία από αυτές τις μεταβολές είναι η πρόοδος που έχουμε κάνει στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ), βελτιώνοντας την ικανότητά μας να κατανοούμε τη γλώσσα με τρόπους που δεν ήταν εφικτοί όταν ξεκίνησε η Google. Αυτό είναι απίστευτα συναρπαστικό, δεδομένου ότι, πριν από 20 και πλέον χρόνια, που διδασκόμουν τα περί νευρωνικών δικτύων στο σχολείο, έβλεπα ότι δεν λειτουργούσαν και τόσο καλά!

πηγη:techgear

firefox edgeΠριν από λίγες ημέρες μάθαμε από την ανάλυση της NetMarketShare ότι ο Chrome browser έριξε από την κορυφή τον Interner Explorer και τώρα έρχεται μια νέα ανάλυση από τη StatCounter που επιβεβαιώνει τόσο την αδιαμφισβήτητη πρωτιά του web browser της Google (από το Google I/O 2016 μάθαμε ότι καταγράφει 1 δισ. ενεργούς χρήστες κάθε μήνα), όσο και το γεγονός ότι για πρώτη φορά ο Mozilla Firefox κατάφερε να περάσει στη δεύτερη θέση.

Η StatCounter ανέλυσε τα δεδομένα από 3 εκατ. ιστοσελίδες και σημειώνει την μικρή πτώση στους χρήστες των Internet Explorer/Edge και Firefox μέσα στο τελευταίο τρίμηνο, ωστόσο, ο τελευταίος καταγράφει μεγαλύτερο ποσοστό από τον συνδυασμό των δύο web browsers της Microsoft, έστω και για μόλις 0.1% (15.6% αντί 15.5%).

istoselides larisa, Λάρισα Ιστοσελίδες προσφορά, τιμές ιστοσελιδων.

πηγή: techgear

Η επιλογή της κατάληξης του domain σας (tld), είναι μερικές δύσκολη καθώς οι περισσότεροι επιλέγουν την κατάληξη .com ως πιο δημοφιλή

Το βασικότερο κριτήριο για την επιλογή του tld σας, θα πρέπει να είναι ο σκοπός του και αυτό που θα αντιπροσωπεύει. Ωστόσο είτε πρόκειται για εμπορική επιχείρηση είτε για κάποιο άλλο είδος μπορείτε να επιλέξετε όποιο tld θέλετε χωρίς κανένα περιορισμό!

Ένα άλλο σημαντικό κριτήριο για να επιλέξουμε tld είναι το γεωγραφικό σημείο που στοχεύουμε να προβάλλουμε κυρίως το site μας. Υπάρχουν καταλήξεις για όλες σχεδόν τις χώρες όπως .gr .de .it κλπ. Αυτό θα μπορούσε να ωφελήσει σημαντικά μια εταιρία/οργανισμό με πολλά καταστήματα σε διάφορες χώρες και στην επισκεψιμότητα της αλλά και στο προφίλ της γενικότερα.

Παρόλα αυτά, εαν μπορείς να βρεις κάτι πιο αντιπροσωπευτικό για την εταιρία σου ή την προσωπική σου ιστοσελίδα, μπορείς να καταφύγεις στην λύση των νέων tld’s τα οποία στοχεύουν στην εξατομίκευση του domain σου και στην καλύτερη απομνημόνευση και αναγνωρισιμότητα. Μπορείς δηλαδή να χρησιμοποιήσεις οποιοδήποτε μέσα από μια μεγάλη γκάμα όπως .music, .web , .guru κλπ.

domain names epilogi

istoselides larisa,  ηλεκτρονικό κατάσημα Βόλος, Καρδίτσα, Τρίκαλα Λάρισα

 

Στο πλαίσιο της προχθεσινής παρουσίασης των LG Nexus 5X και Huawei Nexus 6P, η Google ανακοίνωσε ότι η νέα έκδοση Android 6.0 Marshmallow θα αρχίσει να λανσάρεται στις παλαιότερες Nexus συσκευές από την ερχόμενη εβδομάδα και παράλληλα ανέβασε ένα micro-site που εξηγεί όλα τα νέα χαρακτηριστικά του μεγάλου update, όπως τα παρακάτω:

websites larisa android micro site

Η NASA φροντίζει ανά τακτά διαστήματα να μας κεντρίζει το ενδιαφέρον με εντυπωσιακές φωτογραφίες του πλανήτη μας από τον δορυφόρο DSCOVR (Deep Space Climate Observatory) και πλέον ανέβασε στον “αέρα” του Διαδικτύου μια νέα ιστοσελίδα στην οποία θα αναρτώνται καθημερινά 12 φωτογραφίες.istoselides-larisa-nasa

Η κύρια ασχολία του δορυφόρου DSCOVR είναι να παρατηρεί τα “κοσμικά καιρικά φαινόμενα”, όπως για παράδειγμα την ένταση των μαγνητικών

 

maxresdefault


Εκτ ός από την πληθώρα νέων χαρακτηριστικών και λειτουργιών που θα φέρει το Windows 10, η αναβάθμιση θα φέρει ταυτόχρονα και το τέλος ορισμένων λειτουργιών των προηγούμενων εκδόσεων και καλό θα είναι να έχετε μια ιδέα για το τι να περιμένετε. Η παρακάτω λίστα έρχεται επίσημα από τη Microsoft:

Κατάργηση του Windows Media Center

Κατάργηση του DVD playback. Για να παρακολουθήσετε DVD θα πρέπει να εγκαταστήσετε ξεχωριστά κάποιο λογισμικό (π.χ. VLC Media Player, BS Player).
Κατάργηση των desktop gadgets της έκδοσης Windows 7

Οι χρήστες του Windows 10 Home θα λαμβάνουν αυτόματα τα updates του λειτουργικού συστήματος, αλλά οι χρήστες Windows 10 Pro και Windows 10 Enterprise θα έχουν τη δυνατότητα να ρυθμίσουν τη λήψη των updates.

Τα προεγκατεστημένα παιχνίδια Solitaire, Minesweeper και Hearts της έκδοσης Windows 7 θα αντικατασταθούν από τα Microsoft Solitaire Collection και Microsoft Minesweeper.

Απαιτείται εγκατάσταση νέου driver από τον τομέα Windows Update για τη χρήση USB floppy drive.

Αν έχετε εγκατεστημένο το Windows Live Essentials στον υπολογιστή σας, η εφαρμογή OneDrive θα αφαιρεθεί και θα αντικατασταθεί από την inbox έκδοση της υπηρεσίας OneDrive.

Υπενθυμίζουμε ότι το Windows 10 κυκλοφορεί στις 29 Ιουλίου.

Πηγή: techgear.gr    

istoselides larisa , ΛΑΡΙΣΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ, ΚΑΡΔΙΤΣΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ, WEBSITES KARDITSA , ΒΟΛΟΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ, ΕΛΑΣΣΟΝΑ  ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣΕΣ, ΑΓΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ, ΠΛΑΤΑΜΩΝΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ, ηλεκτρονικά καταστήματα βολος τρικαλα λάρισα καρδίτσα κατερίνη..

 

Fill-Sign-App-Signature

Το Adobe Document Cloud προορίζεται κυρίως για χρήση από επιχειρήσεις με σκοπό την αύξηση της παραγωγικότητας και θα λειτουργεί σε άμεση σχέση με το Adobe Acrobat DC (τη νέα μεγάλη έκδοση του Acrobat). Το τελευταίο έρχεται με νέο touch-friendly σχεδιασμό, σημαντικές αναβαθμίσεις στην υπηρεσία eSign (ηλεκτρονική υπογραφή εγγράφων), αλλά και ένα πολύ ενδιαφέρον εργαλείο για μετατροπή σκαναρισμένων ή φωτογραφημένων αρχείων σε επεξεργάσιμο format.

Η νέα cloud υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη μέσα στον επόμενο μήνα και η συνδρομή θα κοστίζει $15/μήνα, εκτός αν έχετε ήδη συνδρομή στο Creative Cloud ή το Acrobat.

πηγη: techgear

internetexplorerΜετά από χρόνια προσπαθειών να αντιστρέψει την αρνητική “αύρα” του Internet Explorer στην κοινή γνώμη, παρότι ήταν ο βασιλιάς των web browsers για περισσότερο από μία δεκαετία, η Microsoft αποφάσισε να δημιουργήσει έναν νέο browser που θα κάνει ντεμπούτο με το Windows 10 και ταυτόχρονα να καταργήσει οριστικά το brand “Internet Explorer”.

Ο νέος browser έχει κωδική ονομασία Project Spartan και ήδη έχουμε δει υλικό τις προηγούμενες εβδομάδες, αλλά αυτό που δεν γνωρίζαμε ήταν ότι τελικά θα περάσει στην ιστορία το brand του Internet Explorer, αφού στην παρουσίαση του Windows 10 επιβεβαιώθηκε μεν η ύπαρξη του νέου browser, αλλά παράλληλα διαβεβαίωσαν ότι θα συνεχίσει να υφίσταται και ο Internet Explorer.

Τελικά, το τμήμα marketing της εταιρείας αποφάσισε να δώσει τέλος και σύμφωνα με τις έρευνες τους πιθανότατα θα επιλέξουν μια ονομασία που θα περιλαμβάνει το “Microsoft” στον τίτλο. “Αυτό το διάστημα αναζητούμε το νέο brand για τον web browser που θα ενσωματωθεί στο Windows 10. Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε τον Internet Explorer, αλλά μόνο για ορισμένες εκδόσεις του λειτουργικού συστήματος που απευθύνονται στον κλάδο των επιχειρήσεων”

πηγη: techgear

 

ιστοσελίδες λάρισα - istoselides larisa - kataskeui eshops larisa , κατασκευή ιστοσελισα site τρικαλα καρδιτσα βολος .

 

galaxy-s5-google-play-edition-e1403859129749Εμφάνιση σε επίσημη ιστοσελίδα της Google, έρχεται σύντομα!

Η επίσημη ανακοίνωση του Samsung Galaxy S5 Google Edition είναι πιο κοντά από ποτέ, καθώς η συσκευή εμφανίστηκε στην επίσημη ιστοσελίδα της Google για το Android OS (βλ. screenshot). Πιθανότατα δεν θα έχουμε αλλαγές σε σύγκριση με την original έκδοση, εκτός από το ότι θα χρησιμοποιεί stock Android 4.4.4 KitKat, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

 

Θα προτιμούσατε αυτή την έκδοση αντί της original με το TouchWiz UI και τις εφαρμογές της Samsung;

Samsung Galaxy S5 Google Edition

  • Οθόνη 5.1” Full HD Super AMOLED (1920 x 1080, 432ppi)
  • Επεξεργαστής quad-core Qualcomm Snapdragon 801 2.5GHz ή octa-core 2.1GHz
  • Μνήμη RAM 2GB
  • Αποθηκευτικός χώρος 16GB/32GB (επέκταση με microSD έως 64GB)
  • Κάμερα 16MP ISOCELL (4K video, HDR σε πραγματικό χρόνο, αυτόματη εστίαση σε 0.3sec)
  • Εμπρόσθια κάμερα 2.1MP
  • WiFi 802.11 a/ac/b/g/n, Bluetooth 4.0, NFC, IR, LTE Cat 4
  • Λειτουργικό σύστημα stock Android 4.4.4 KitKat
  • Μπαταρία 2800mAh με ειδική λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας που μετατρέπει την οθόνη σε άσπρο και μαύρο και κλείνει τις λειτουργίες που δεν χρειάζονται
  • Διαστάσεις 142 x 72.5 x 8.1mm
  • Βάρος 145γρ
  • Πιστοποιημένο στο πρωτόκολλο IP67 (προστασία από νερό και σκόνη)
  • techgear.gr

δημιουργία κατασκευή sites, κατασκευή σελίδες ιντερνετ , kataskeui istoselides , trikala karditsa larisa volos.

trikala sites , καρδιτσα ιστοσελίδες, βόλος σελίδες ιντερνετ.

About Us

Επικοινωνία

Like us

Top
Αυτή η ιστοσελίδα μπορεί να εγκαταστήσει ένα ή περισσότερα cookies στον υπολογιστή σας. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε More details…